Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Jeg får opp en feilmelding når jeg godtar invitasjonen om å bli med i min bedrifts fellesskap

Dersom du opplever å få en feilmelding når du skal godta invitasjonen om å bli med i din bedrift fellesskap, kan det være flere årsaker til det.

1. Du trykker på «Godta invitasjon» gjennom en PC eller en annen telefon/nettbrett enn du har Mia Health-appen installert på.
Denne knappen må trykkes på gjennom den samme telefonen/nettbrettet som du har Mia Health-appen installert på for at det skal fungere. Mottok du en e-postinvitasjon på en adresse du ikke har på telefonen din, kan denne e-posten fint videresendes.

2. Du er allerede en del av din bedrifts fellesskap.
Om dette er tilfellet kan du i Mia Health-appen se om du allerede er tilknyttet din bedrift ved å trykke «Deg» nede til høyre, deretter «Delingsinnstillinger». Om du er tilkoblet bedriften din vil det stå «Bedriftsnavn Tilkoblet >» der.

3. Ved å trykke «Godta invitasjon», trykker du egentlig på en «deep link» som skal åpne Mia Health-appen.
Noen ganger fungerer ikke dette om, men det kan enkelt løses ved å starte telefonen på nytt og deretter forsøke igjen.

4. Skulle det fremdeles ikke fungere, kan det hende du ikke er lagt til i din bedrifts fellesskap, eller lagt til med en annen e-postadresse. Ta kontakt med den lokale Mia Health-administratoren i din bedrift for hjelp i dette tilfellet.

 

Fikk du ikke svar på det du lurte på? Ta gjerne kontakt med vår brukerstøtte.

 

brukerstøtte-knapp