Hvordan opprette utfordringer i Mia Insight
Med utfordringer i Mia Insight kan du øke engasjementet og motivasjonen blant tilknyttede medlemmer, ved å stimulere til interne konkurranser og felles måloppnåelse rundt AQ og egen helse - med innsikt, status og resultater rett inn i Mia Health-appen. Våre erfaringer viser at det å dele informasjon/kommunisere rundt den kommende utfordringen i forkant, er positivt både for deltagelsen og sluttresultatet.
Du må først navigere til "Utfordringer" under fanen "Fellesskap" i menyen.

På startsiden for utfordringer trykker du nå på knappen "+ Opprett utfordring" på høyre side for å komme i gang med din første utfordring.

Dette åpner selve valgmenyen, der du markerer en av de forhåndsdefinerte kategoriene og trykker "Velg utfordring".

Avhengig av valgt utfordring vil du nå kunne velge vanskelighetsgrad på utfordringen. Her vil hjelpeteksten gi en pekepinn på hva som blir mest riktig utgangspunkt for lagene som skal delta - ofte vil det være greit å starte med en lettere utfordring og heller øke vanskelighetsgraden etter hvert.
Du kan også legge til utdypende tekst og forklaring i utfordringen.

Utfordringer har en predefinert varighet - men du kan selv bestemme startdato. Det vil si at du kan planlegge flere utfordringer frem i tid om du ønsker dette.

Nå kan du bestemme hvem som skal delta i utfordringen.
Her kan du legge til alle lagene i organisasjonen eller velge noen få lag som skal delta.

Merk! Lagene som skal delta, må ha minst 5 tilknyttede medlemmer som deler data med organisasjonen. Dette for å imøtekomme krav rundt GDPR og fordi vi må ha data for å kunne kalkulere poengsum og resultater.
Når lagene er valgt er du klar for å publisere. Dette gjør du ved å trykke på knappen med "Publiser utfordring" nederst i høyre hjørne.
Fikk du ikke svar på det du lurte på? Ta gjerne kontakt med vår brukerstøtte.