1. Klokke og synkronisering
  2. Manglende pulsdata i Mia Health-appen

Hvorfor kommer det ikke inn data fra min Apple Watch i Mia Health-appen?

Om du har koblet Apple Watch sammen med Mia Health uten at det kommer inn data, kan det hende Mia Health ikke har tillatelse fra Apple Helse til å importere pulsdata. For å undersøke dette må du åpne Apple Helse-appen, trykke på bildet øverst til høyre, deretter trykke “Apper” og “Mia Health” og til slutt påse at haken for “Puls” er aktiv.

Om Mia Health ikke dukker opp under denne listen med apper, kan det hende at du har koblet Mia Health sammen med en annen Apple-ID enn den du bruker på telefonen din. Gå til "Innstillinger" på telefonen din, og trykk på navnet ditt øverst for å se hvilken e-postadresse som er registrert på din Apple-ID. Koble deretter fra "Apple Watch" i Mia Health-appen, og når du kobler til på nytt, må du sørge for å koble til med samme e-postadresse som du fant under "Innstillinger" på telefonen sin.

Fikk du ikke svar på det du lurte på? Ta gjerne kontakt med vår brukerstøtte. 

brukerstøtte-knapp